Thursday, June 11, 2009

~~~Selamat Pengantin Baru~~~



Assalamualaikum...
Dikesempatan yang ada ni, ana nak ucapakan selamat pengantin baru kepada classmate ana(5 agama/SMKDSA 04)iaitu shita&man...ana doakan perkahwinan kalian berkekalan hingga ke syurga, semoga kalian bahagia selamanya serta dikurniakan zuriat yang soleh dan soleheh...syukran sebab sudi jemput kami ke majlis yang serba indah ni,hehe..

Alhamdulillah, ana bersyukur sebab di beri kesempatan ke majlis perkahwinan sahabat ana ni, sedikit teruja sebab ni la kali pertama ana dan sahabat-sahabat yang lain hadir ke majlis perkahwinan classmate..ngee...sahabat2 yang lain nampaknya begitu teruja sambil tertanya-tanya, lps ni giliran sape pulak,hehe...tahun depan ramai dah yang nak grad, sape pulak ek????jangan lupa jemput ye...

6 comments:

aku dan sesuatu.. said...

amboi,comey2 blake anak dara kat atas ni..jgn lupe kirim salam..lps ni giliran anti la,kan dh ada calon..hehe

Najihah Mumtazah bt Che Ali said...

amboi, teringin nk wat calon isteri ke,hehe...nape giliran ana pulak, calon pun xde lg,huhu..

Fathiadha said...

ana rasa lps ni giliran antuna berdua la...hahaha... ana...lambat lg... sampaikan salam ana kpd teman2 anti yg mengenali ana... salam ukhwah..

Najihah Mumtazah bt Che Ali said...

la fathi..sampai ke situ pulak, adoi...sakit perut ana ketawa,putus fius ape??

farhana said...

turn ghah pasni..
tungguuuuuuuuuuuu...
huahuahuah....

Najihah Mumtazah bt Che Ali said...

alahai...apasal yg nak sgt aku kawen neh..ngeee..ngeri ja dgr...dah la kat office pun brgosip,kat blog pun nak gosip jgk ke...huhu,cik farhana oi..anti ni mmg x bg kwn hidup aman sesaat pun..heee..